Bara Christiné

Alla inlägg den 1 november 2017

Av Christiné - 1 november 2017 22:00

 

Skadad själ

 


Min själ är skadad och det beror på allt som skett i mitt liv,

Kan en själ bli hel igen?

Kan man komma tillbaka?

 

En gång i tiden trodde jag att jag var elak och världens idiot.

Var ju så folk såg på mig,

Jag har alltid blivit mobbad pga mitt utseende,

Spelade ingen roll om jag var smal eller tjock.

Jag är tydligen någon som är lätt att hata.

 

Blivit kallad hora och 50 öre,

Långt innan jag ens förlorade min oskuld,

 

Av Christiné - 1 november 2017 21:45

Mår ej så bra just nu.

Lite mycket som sker runt mig just nu,

Som får hjärnan att gå på högvarv,

Jag tänker och tänker,

Försöker fokusera på annat,

Men hjärnan går tillbaks till samma sak ändå,

Känner mig så liten, lika liten som ett barn.

Försöker komma på en lösning, men hittar ingen.

Hur fasen ska man lösa allt?

När löser sig allt för mig?


Förlorar jag detta jag kämpar för?

Som jag kämpat för i flera år?

Hur kommer jag må efteråt?

Kan jag ens vinna? 

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards