Bara Christiné

Alla inlägg den 21 december 2017

Av Christiné - 21 december 2017 00:22

Jag håller på att skriva en bok om mitt lov. Kommer ta olika utdrag ur den. Vet dock inte om jag kommer våga publicera boken så att ett bokförlag får se på den. För ksc måste ju själv anse att det hade vart något jag hade velat läsa. Sen är det ju det hur mycket ska man skriva i en bok om sitt privatliv. Och hur mycket vågar man skriva

Av Christiné - 21 december 2017 00:20

Ligger verkligen klarvaken, inte trött ett dugg. Tankarna snurrar snarare runt i huvudet och jag funderar as mycket.

Jag funderar på varför jag inte kan ta in bra kritik, varför kan jag inte ta in när folk tycker jag gör något bra? Varför måste jag gå runt och tro det värsta. Och känna mig som en idiot.

Kanske är det min ADHD som spökar och får mig att känna mig osäker. Ja, ni kan ju tänka er att jag aldrig gjort saker som kan skämma ut mig, hatade charader som liten, pga att jag inte vågade skämma ut mig. I skolan var jag den tystlåtna tjejen för jag vågade inte svara fel. Jag skulle vara hon som stack ut, men aldrig hon som svarade fel på frågor.

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards