Bara Christiné

Alla inlägg den 26 december 2017

Av Christiné - 26 december 2017 22:14

     

Nu ska jag strax diska och sen ta en varm go dusch.

Då N sover och jag känner mig trött jag med.

Men ska käka kvällsmat innan sovdags.

Jag bjuder på ett kort från nu och ett från 2 år tillbaka.

Jag kan ju säga som så gillar kroppen bättre för 2 år sen än nu.

Fast nu kommer jag ju i alla snygga kläder men ändå.

Saknar att ha något som kallas bröst och rumpa :)

Av Christiné - 26 december 2017 21:30

Vill du gifta dig igen?

Självklart vill jag gifta mig igen, 

När vet jag dock inte,

Vill ha vart ihop ett tag med J innan vi tar det stora steget att dela efternamn och sådant.

Vi har bara vart ihop i snart 2 år och har N på 8 månader.

Jag vill se hur det första året med henne blir först, om vi orkar med varann hennes första år så kan jag tänka mig att gifta mig.

Men innan dess så känner jag att det är ett stort steg att ta för mig.

Speciellt efter allt jag gått igenom från tidigare förhållanden.

J är inte dom, det vet jag.

Men klart man vill ha vart ihop ett tag innan man ska ta ett så stort steg.

Då skiljsmässa är väldigt jobbigt att gå igenom speciellt då man har barn tillsammans.


Varför är du så rädd för att gifta dig?

 

Rädd vet jag inte om jag är,

Men orolig för att det ska ta slut,

Jag vill vara helt hundra på att det är rätt val,

Sen vill jag kunna ha en snygg klänning,

Sen ska man ha råd med ringar och grejer.

Alltså det är mycket som ska till.

Ett bröllop är ju inte gratis precis.

 

Av Christiné - 26 december 2017 21:26

Min systerdotter har åkt på vattkoppor under kvällen/natten till idag.

Är så rädd att J ska bli smittad då han ej haft det som barn,

Så vill absolut inte att N ska få det heller.

Men kanske inte går att skydda henne ifrån att få det hela hennes liv heller.

är glad över att mina andra fyra barn haft vattkoppor.

Vill ju inte ha någon som behöver åka till sjukhus pga vattkoppor som vuxen.


Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards