Bara Christiné

Alla inlägg den 27 december 2017

Av Christiné - 27 december 2017 23:19

 

Ska inte sova ännu, men nu ska jag se en film och bli trött till så att man somnar tidigare än igår.

Så nu blir det i med hörlurar då J spelar och har headset med sina vänner.

Så jag tackar för mig :)

Av Christiné - 27 december 2017 23:12


Måste ju lägga till en goer låt på detta inlägg   

Jag fick en morgonrock av J och N samt tofflor (rosa såklart)

Sen av svärmor och svärfar fick vi bäddset,

Av svägerskan så fick jag body butter med lukt av cocos.

Sen fick jag brödrost, smörgåsgrill, våffeljärn, örhängen, 200 kr på hm av min familj :) 

Av Christiné - 27 december 2017 22:53

Jag bråkade med en speciell tjej i klassen varje dag i skolan,

Hon var en riktigt elak unge,

Hennes föräldrar hade verkligen misslyckats med uppfostran på henne.

Hon sa alltid elaka saker om min mamma och sen tjallade till lärarna så fort jag gjorde något emot henne när hon hade snackat skit om min mamma.

Vi slogs emot varann jämt och ständigt, i skolan och efter skolan.

Min mamma gjorde alltid allt för oss barn, pappa jobbade så han var ju inte hemma så mycket.

Mamma fick alltid skit ifrån mig, men var det henne jag var sur?

Gillade jag inte beskydda min mamma?

Var det för att jag alltid fick höra elaka saker om mamma i skolan, som mamma fick all skit när jag kom hem?

Av Christiné - 27 december 2017 22:45

Ja, frågan lyder så.

Var jag allmänt störd i huvudet?

Vad tänkte jag på och vad tänkte jag med?

Inte huvudet i alla fall.

 

Mina 4a äldsta barn ha kommit på löpande band känns det som,

C föddes augusti -08 (hans pappa heter D)

E föddes februari -10 (hennes pappa heter J.D)

J föddes juni - 12 (hennes pappa heter också J.D samma som E och A)

A föddes september -13 (hennes pappa är också J.D)

 

Hur kan man då planera barn med någon som gjort en så illa?

Jag vet tyvärr inte svaret på detta.

Jag var väl ung och dum.

Ville väl vara ung när jag fick alla barnen jag ville ha.

Jag ville enligt mig själv som 20 åring bara ha 4a barn.

Men har nu som 28 år 5 barn.

 

Men som 20 åring skulle det väl vara med samma man om jag skulle skaffat fler.

Som liten ville jag ha 6 barn med olika killar.

Och jag har tyvärr följt upp det ganska bra.

Av Christiné - 27 december 2017 22:17

Gick upp runt 10 tiden idag, 

Brukar annars gå upp senast 8 på morgonen när det är vardag,

Just för att få in rutinerna,

Men då det vart jul och allt sådant så har vi lite kommit ur rutinerna igen.

Så får fixa i ordning det igen.


Men får bli efter helgen som rutinerna kommer tillbaka.

Jag har som sagt slutat vara mammaledig, ska nu istället skrivas in på AF.

Då jag hatar att bara gå hemma och inte ha någon utbildning eller jobb,

Så nu ska jag försöka få så att AF sätter mig på ett ställe där jag kan vara 1 år och få lön.

Sen få A-kassa om det inte blir förlängt.

För jag vill tjäna mina egna pengar.

Kunna försörja mig och mina barn (på egen hand).

 

 

Varför har denna dagen vart lång och tröttsam?

Jo, vi städade ur ett akvarie på 200liter och sen skulle alla saker ur, fiskarna, stenar och sand.

Sen rengöra skiten med.

Usch, aldrig mer den skiten alltså.

Bara massa jobb.

 

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards