Bara Christiné

Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Christiné - 9 mars 2018 22:13

Jag ger igen med samma medicin,
Försöka inte förstöra mitt förhållande,
För då förstör jag för dig!

Du vet mycket väl vem du är,
Men vi kan kalla dig A då du börjar på bokstaven A.
Du har försökt i två hela år att försöka få mig att lämna Jimmy. Men du har kanske inte märkt att jag litar inte på ett skit du sagt, gjort. Då jag vet att du tror att jag kommer gå till dig då det tar slut, men så är det inte alls. Då jag älskar Jimmy, och det är inget jag känt till dig! Dessutom kom över mig nån gång grabben 2014 är långt borta, är fasen 4 år sen jag lämnade dig! Låt mig leva mitt lov och få må bra tillsammans med killen som förtjänar mig och som jag förtjänar

Du har även försökt få mig vara otrogen, men du lyckades inte. Detta då jag vet vad jag förlorar och jag har för mycket att förlora för att vara otrogen! Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar Jimmy och jag är väldigt rädd att förlora honom på ett eller annat sätt. Då han faktiskt är allt som en kille ska vara emot en tjej. Han är den enda som behandlat mig på ett bra sätt och uppvaktat mig, även köpt blommor då vi grälat trots att det kanske var mitt fel att vi gräla.

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards