Bara Christiné

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Christiné - 22 mars 2018 21:42

Hoppas detta stannar nu, tycker om att pilla i håret på folk som har lockigt hår. Pillar alltid i hennes fars hår när det växt ut lite och man känner att det går att krulla till.
Är så glad över att ha fått en med lockigt hår,
Trots att min far har det så har ingen av mina barn fått det, men nu när det finns på båda sidor så kanske det är lättare att få ett krulligt barn.

Idag och igår har jag även haft huvudvärk men ändå orkat göra allt så bra som möjligt för Ns skull, hade jag vart mitt gamla jag så hade jag vilat så mycket som möjligt, men har inte haft tid. Då N ska äta frukost, mellanmål, 2 lagade mål, gröt och välling. Så jag har haft fullt upp med henne, vilade dock när hon vilade. Är så man får göra. Sen har jag tvättat och grejat.

Även haft problem med magen, efter att vi handlade pizza igår, så trodde nästan jag åkt på magsjuka men var nog bara att min kropp inte är van vid skräpmat som den reagerade som den gjorde.
Men bättre att vara på den säkra sidan när det gäller möten, vill ju inte smitta ner någon.

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards