Bara Christiné

Alla inlägg under april 2018

Av Christiné - 30 april 2018 10:48

Så underbart att man hade träningskläder redan, var bara skor en behövde fixa. Sen får jag fixa en egen vattenflaska och en riktig träningsväska. För blev väldigt mycket i väskan nu och trångt mm. Funderar på om jag ska träna en timme med ptn och sen simma en timma idag arena älvhögsborg :)

Av Christiné - 30 april 2018 03:50

Idag blir första träningspasset ever för mig. Jag har aldrig haft idrott sen jag vet inte när. Och nu känner jag att jag behöver komma igång, hitta tillbaka till den där självsäkra bruden. Som gjorde allt och kämpade sig igenom allt!

Av Christiné - 29 april 2018 12:23

Måste köpa grejer för att känna mig fin, annars känner jag mig ful och äcklig.

Piercingarna kan jag ej leva utan

Fransarna köpte jag som en kul grej mest.

Hela jag är fejk.
Jag fejkar ett smile varje dag!
Jag vill ha tillbaka mitt liv.
Det som togs ifrån mig.

Av Christiné - 14 april 2018 20:40

På bara några månader förstörde ni mig och mina barn!


I era fuckade utredningar försöker ni få till att jag ska ha olika diagnoser, sen drar ni upp sådant som ör flera år gammalt, samt menar på att jag ej har mimik och sen att jag ej finns för mina barn känslomässigt och sen kan ni inte ens hålla er till den röda tråden, i mina utredningar ska det minnsan stå skit som ej  stämmer, men i familjehemmets ska det stå så bra som möjligt. Ni har retat upp helt fel person, kan jag säga.


Ni försöker trycka ner mig, så jag ska ge upp men en sak, ni gör mig inte svagare, jag blir bara starkare! Jag var nere i skiten när ni gav er på mig och mina barn. ,men en sak idag mår jag bra och har även min dotter på 1 år boendes hos mig, som går upp som hon ska samt även följer sin utveckling, så att ni menar på att all skit som skedde berodde på mig och att jag visste allt som pågick, bara för man bor i samma hus så vet man ej vad som pågår när man ej är där.


Av Christiné - 14 april 2018 16:39

Jag kommer bli bättre på uppdateringen här, sanningen ska fram och kan jag få upp filmer kommer jag lägga upp gamla videosar där jag enligt soc inte har någon mimik med barnen! Kommer spara så jag har dessa i rätten med. Så nu ska allt med, så att alla får se att min historia stämmer och deras är bara massa lögner

Av Christiné - 13 april 2018 10:34

Nä?
Så ser jag inte ut enligt mig själv, jag är ganska mullig enligt mig själv ju. Är det jag?
Va?

Av Christiné - 12 april 2018 22:30

Hur kan man klanka ner på någon så som ni gör?
Jag väljer ta mitt ansvar som man ska för något man själv valt att föda fram till denna värld. Men jag får inte för er. Mina barn har ej rätt till sin släkt ens, nä det har jag märkt, dom har ju inte ens rätt till varann enligt er, var väl därför ni placera dom i tre olika hem. Nä, socialen ni kan fasen inte tysta min käft. Min historia berättas om i live på fb samt min YouTube kanal. Ni kan inte få mig hålla käft. Är ert fel att jag måste äta mediciner för att må bra, fick även göra det efter ni tog barnen, kände mig som en zombie och döden på den tiden. Drack ofta när jag var ensam!

Ni ska inte få ta mitt liv! Räcker med att ni har fått massa andra mammor och pappor att ta sina liv pga er behandling!

Av Christiné - 8 april 2018 14:04

Tänk att det tog mig 8 år att komma ner till formen jag hade innan jag fick barn. Jag älskar att ha fått tillbaka magen, men brösten hade gärna fått vara kvar. Men men.

Har även mens och ändå är jag såpass smal trots det.

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards