Bara Christiné

Direktlänk till inlägg 6 maj 2018

Ont

Av Christiné - 6 maj 2018 09:57

Har sån träningsvärk i bena, dels från cykeln samt även mina ben övningar. Jag tror jag körde på lite hårt sist.

Känner mig så nervös och ensam på gymmet.
Jag hatar att göra saker helt ensam.
Visst är det skönt att bara vara jag, men med någon mer så blir det ju roligare.

Imorgon ska man även träffa maritha d som man träffat innan på kvinnojouren. Detta då mitt huvud har lite mycket och jag vill klara upp allt för att orka vsra jag. Jag är inte idag utsatt för misshandel på något sätt, utan jag har ej gått vidare från mitt tidigare liv tyvärr.

Jag vill tillbaka till mitt gamla jag, den där glada tjejen. Den tjejen som kunde lita på killar och bli behandlad bra och som förstod att hon var älskad. Är 14 år sen jag kände så. Jag vet att jag är älskad, men tilliten finns inte där. Och det är inte hans fel. Är mitt fel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christiné - 1 september 2018 07:00


Som sagt hänt en del den senaste tiden, Bara bra saker, Har då inte haft tid att blogga, Har ju som sagt ett liv med. I alla fall. Jag ska börja arbetsträna, Flytta, Byta efternamn igen. Vill inte ha dubbel, eller om jag väljer att ändra or...

Av Christiné - 14 juli 2018 21:46


Trodde inte det såg ut så här då jag sminka mig. Saker och ting kanske löser sig nu, skickade in ett brev till en advokat mm. Samt kollat lägenhet som svaret kommer på imorgon, men tror ej vi fick den tyvärr. Men den var så fin och lugnt område oc...

Av Christiné - 11 juli 2018 22:58

       Hur kan man klanka ner på sig själv?   Bilden från vänster är tagen några månader efter att N föddes, dom två andra är 2014. Men hur kan jag haft kass självförtroende och självkänsla i så många år. När jag ser dessa foton tänker j...

Av Christiné - 9 juli 2018 12:59

                    Detta med att välja profilbild är så jobbigt man ska se bra ut men jag ser ju bara tjock ut i ansiktet på dessa ...

Av Christiné - 8 juli 2018 13:58


Jag är trött, så trött på lögnerna.Men äntligen kom sanningen.En dag hoppas jag ni får känna den smärtan jag känt.Ni fick mig att hata er på en sekund.Och fan om saker och ting inte bättrar sig.Aldrig ska jag sluta att önska att jag hade en egen läge...

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards