Bara Christiné

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Christiné - 23 maj 2018 12:20

Jag försöker :

 


Försöker få större lägenhet så att jag kan få hem mina 3 tjejer, då dom fråntagits på helt felaktiga grunder.

Hur ska jag kunna hindra grejer när jag ej var där?

hur skulle jag hindra att dom såg mig bli slagen?

Menar socialtjänsten på att detta var mitt fel att jag och dom blev utsatta för detta?

Ska dom anklaga mig för att min hjärna blev helt konstig och att jag släppte på gränser  pga det jag och dom blev utsatta för?

Hur mår man när man blir utsatt för misshandel fysiskt eller psykiskt?

Mår man bra och behöver inget stöd?

Jag fick ingen att prata ut med.

Jag fick en lägenhet via socialtjänsten kring våld i nära relation,

Vad händer då?

Jo, socialtjänsten kring barnen lät pappan komma på umgänge, anser ni detta att ta hänsyn?

 

Idag är jag starkare och läst på lagar och regler, så jag vet vad som är rätt och fel,

Men är som att soc ej fattar att jag är påläst och en handläggare efter en slutar efter att dom träffat mig,

Jag är en jävlig människa när jag vet vad som är rätt och nu ska jag gå igenom mailen kring mittenbarnet och även kolla hur länge problemet funnits där, då jag haft möten med handläggaren som påstår detta.

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards