Bara Christiné

Alla inlägg den 26 juni 2018

Av Christiné - 26 juni 2018 00:25

   Hur kunde ni två? Bara göra något så falskt?

Varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund så funderar,

Hur kunde ni vilja döda mig så?

Ni högg mig i ryggen.

L du som räddade mig då jag tänkte ta kniven emot halsen då jag var liten, du som även räddade mig när jag satte mjöl i halsen, var fanns hon som räddade mitt liv 2 gånger när ni gjorde det som fick mina ögon att svartna?

Hade jag inte fått nog med skit, och sen ska ni två läxa upp mig, pga att jag skaffade pojkvän 2014.

Då kommer värsta anmälan emot mig.

Jag skulle va singel livet ut eller?

Eller kan man inte ha barn och kille och fixa livet ändå?


Vad ser ni mig som?

Vad känner ni för mig egentligen?

Ska jag må som jag gjorde då vi var små?

Känna mig värdelös?

Känna mig oälskad?


Ni sa inte ens grattis när jag och J blev ihop 2016,

Ni skrev ej grattis då vi väntade barn.

Ni, får ursäkta mig, jag är inte värd kärlek och inte heller barn.

Förlåt, jag följde ej det livet, ni ville jag skulle leva, men ska ni eller jag leva mitt liv?


Har ni åkt på stryk nån gång?

Har ni känt er helt värdelösa?

Har ni hatat era liv, pga att ni stannade för länge i ett skit förhållande?

Jag har alltid gjort så som ni i familjen velat, jag stannade inte ett misshandelförhållande för min skull,

Hade mamma lyssnat tidigare på mina ord, så hade det tagit slut dä och då!


Allt jag vill ha i mitt liv är kärlek och jag förtjänar faktiskt äkta kärlek efter allt jag gått igenom,

Ni ska kalla er systar titeln passar er inte!

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards