Bara Christiné

Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Christiné - 17 januari 2018 23:09

Har hänt lite mycket grejer runt mig.

Grejer jag inte kan skriva, saker som faktiskt fått mig må dåligt och jag hade behövt prata ut om detta.

Men när man inte vet vart man ska vända sig, eller veta vem som står där när jag faller,

Då är det svårt att öppna sig.

Jag har vart rätt öppen kring mitt liv på bloggar tidigare,

Men nu är jag mer stängd, då folk sprider rykten så lätt om en.

Gör anmälningar som inte stämt och kallat mig det ena och andra,

Trots att dom inte ens känt mig, utan bara bott i samma trapp.


Men nog om den bruden, kan ju bara hoppas hon gett upp J.

Så man slipper se henne försöka få kontakt med honom och Sabina om du läser detta själv,

Så kan jag inte rå för att J valde mig framför dig!

Men det har ju flera gjort förr, så du borde veta att jag är bättre än dig!


Det som gjort allt jobbigt är det med E,

E får upp fler jobbiga minnen.



Jag har som sagt mycket runt mig just nu,

Tider att komma ihåg,

Möten att sköta,

Sen ska man även sköta hemmet, familjen och sig själv.

Hur orkar jag?

Ja, det undrar jag med!



Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards