Bara Christiné

Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Christiné - 27 maj 2018 20:08

Jag har skrivit detta så länge jag kan minnas, redan när jag började blogga. Men för att gå framåt så måste jag fixa det. Så kommer köra kladd för att sedan finskriva. Detta för att jag anser att samhället behandlat mig fel om inte störst socialtjänsten igenom 11 åren som jag vart i dessas klor

Av Christiné - 27 maj 2018 05:48

Hamna aldrig i socialtjänstens klor!


Dom placerar dina barn under LVU och sedan hamnar dina barn hos folk som vill adoptera,

Dom ansöker om vårdnadsöverflytt (dom vill alltså ta över ditt barn, för att få underhåll plus dom 25000kr dom får

för barnet i månaden). Har bevis här hemma, då socialtjänsten begär att så fort jag får jobb ska jag betala underhåll.

Släkten barnen hade innan dom placerades kan dom bara glömma, om inte för att familjehemmena vill detta.

Sen kan man typ glömma att få hem barnen om inte du har en väldigt bra advokat. Barnen har nu en ny släkt enligt socialtjänsten, men sanningen kommer svida för socialtjänsten. Jag har mitt på det torra   

 

Som sagt jag vet för mycket, är väldigt påläst.

Samt har dom gjort massa fel, min mellersta dotter skulle ha haft problem en längre tid,

Men socialtjänsten sade inget i april kring detta på mötet vi hade, är ju väldigt märkligt.

Nä, är för att ge mig mindre tid direkt, för att sedan göra så jag får umgänge endast varannan månad som dotterns "pappa".

 

Kämpar med träningen och allt nu, för att få upp allt för att orka slåss emot detta, som sagt barnen ska hem till sina rötter. Jag ger mig inte! Oavsett vad socialtjänsten säger   

Presentation


Allt du hört om mig är bara rykten!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards